FESTIVAL!!

När jag och mandie kom hem till mig så tog vi fram papper, färg och penslar. Jag tror att meningen va att det skulle bli graffiti men jag vet inte riktigt det är inte det jag tänker på när jag ser den. den kommer bli finas av alla som någonsin kommer att göras. Samtidigt  som vi målade så tittade vi på världens bästa film den är ju hur bra som hälst FESTIVALEN att jag inte har sätt den tidigare. Den va så bra finns inte ord för det. Efter ett tag kom familjen hem min lilla syster hade tagit bort gipset och spikarna. Både mamma och min syster höll på att svimma när dom tog bort dem tur att jag inte vad med jag hade svimmat. Hon ställde sig i mitt rum, drog upp tröjan och började typ klappa handen ni skulle sätt min mig asså  jag fick skräck i min blick det bara flög döda hud bitar överallt. Klarar inte ens av tanken jag ryser i hela kroppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0