: /

Igår va vi hos några kompisar som bor på landet alla tre barnen är mindre än jag, men roligt ändå. Dom ville att jag skulle ta mede min moped så att vi kunde köra för dom har en kross en liten bara så den gick inte så fort. Men det va ropigt i deras väg och jag körde kanske lite för fort i en grop så att en sak trillade bort det gjorde inte mig något va osäker på om jag ville ha den där ändå och det va meningen att jag inte skulle ha den: ) sen idag så kom moa till mig vi spelade lite wii när hennes mamma kom hörde vi inte att det ringde på dörren. När moa reste sig upp såg hon sin mamma stå utanför mitt fönster inte bra. Vet inte hur länge hon hade stått där men jag får hoppas på inte allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0