BILDERNA I MITT HUVUD!!!

Har inte sovit bra på hela veckan. Jag vet vad det beror på. Jag har drömt inga vanliga drömmar, hade varit coolt att veta vad det betyder om man va på filmkväll hos carl och en tam apa befann sig där(den sov på ett grönt rör) eller om ens mormor va sinnessjuk och sköt mig men jag dog inte för jag satte bara ett plåster mitt på ryggen sen va det bra, och för att slippa mormor tar jag och sofia tåget till stan men vi åker inte i tåget utan i mellan vagnarna och hjulen. Eller att jag släcker en eld med en björn från ett barn program  som sen är nära på att våld ta mig i ett brinnande hus. Jag får inte glömma alla hemska bilder jag får i huvudet tänker inte säga mera än att jag och en som jag inte tänker nämna namnet på  ni får be privat om jag tror att ni klarar av det.... Dem blir bara värre och värre de värsta är att jag gillar bilderna jag får tills dom bryts med ett skrik.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0