ÄNTLIGEN VÅR!!!!!


 Äntligen vår, på riktigt! Undrar bara hur länge? men nej tänker inte förstöra den underbara känslan. Ååå vad skönt vi slipper både eva och... ja bara eva! : ) en kommentar som mandie sa på biologin i dag oj vad jag skrattade inte alls kul men jag är så trött. Sista veckan innan praon kommer bli skönt. att slippa skolan i två veckor även om jag bara kommer så och sopa hår efter folk, från nio till sex. Nu är det bestämt jag ska få mopeden, väldig bilig en men faktiskt helt ok : ) ska hämta den på söndag kommer vara svårt att låta bli att köra innan jag får ta mitt förarbevis, men jag har en känsla av att vi kommer vara väldigt mycket hos farmor och farfar för dom bor på landet


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, jag vill också ha vår nu :)

2009-03-18 @ 18:51:36
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: - H*

- yes , äntligen ;d

2009-03-18 @ 18:52:57
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0