zzzzzzz

Det va ingen jobbig dag i dag typ bara 3 lektioner efter skolan så skulle jag moa mandie chloe maja och sofia spela in en film, som sen skulle visas i skolan men kameran va sönder så maja och sofia gick tidigt, men inte dom andra. Vi bäddade ner oss i min säg och pratade lite. Konstigt nog somnade jag, jag som aldrig somnar... eller? Efter maten fick jag ett citat av maja


"See I think drugs have done some good things for us, I really do, and if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor: go home tonight and take all your albums, all your tapes, and all your cds and burn 'em. 'cause you know the musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years.... rrrrrrrrreal f**kin high on drugs."


Kommentarer
Postat av: Maja

Yeah! Nämnd i din blogg = power! (;



Citatet har en stor poäng. Kul och diskutera det med dig! (: Förhoppningsvis flyttar vi in i vår drömvärld snart? Jag vill bara påpeka det att jag tar med med mig Thom York, så kan han sjunga för oss hela dagarna. ^^

2009-02-26 @ 18:59:31
URL: http://dendarmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0