tävling i morgon :) :) :) :)

Igår va jag med Moa det va mysigt vi spelade lite wi sports bland annat så jag vaknade men tränings värk i morse och vi har tävling i morgon måste vara där vid 9 tiden för min lillebror ska spela då sen spelar jag min första match vid halv 12 sen börjar min och Moas dubbel vid 20 över 5 en hel dag får det bli. Funderar på att lägga mig lite tidigt i dag är helt slut. Fast så kommer det nog inte bli för det kommer besök vid 4 tiden och kommer nog inte bara stanna i några timmar, med det blir nog mysigt det brukar det ju alltid vara. älskar er <3 <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det var skoj på tävlingen! :)

2009-02-23 @ 21:16:58
URL: http://liverpoolaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0