En lång dag.

Nu ska vårt högstadium läggas ner så i dag har vi varit på skolorna som vi får välja mellan en jobbig dag. Gå på två skolor men mycket nu info på. Man va trott när man kom till vår skola igen. Sen skulle Moa följa med mig hem innan badmintonen vi satte på datan och spelade lite sen skulle Moa ta ut maten ur ugnen. Jag hörde ett skrik och sprang för att se vad som hade hänt. Hon stod och spolade vatten på handen. Jag frågade vad hade hänt hon sa att hon hade fastnat med fingret i gallret i ugnen. Fråga inte hur hon lyckades för hon hade ju vantar på sig men hon sa sen att hon bara skojjade. När vi hade ätit klart gick i till badmintonen. På vägen lyssnade vi på min Ipod. J mysigt mysigt väl på träningen så körde vi en rolig övning jag Moa kasper och Edvard. Dagen innan tävlingen åt jag glass hur dum får man va? Jag trodde att jag va laktosintolerant. Och det va jag jag kunde inte spela singeln, men jag spelade dubbeln med Moa men ingen va i någon bra form. Jag saknar ost och mjölken!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0