Bio med vännerna!



Det började med att mandie skulle komma hem till mig före och fixa mitt hår. Blev det så NEJ det slutade med att jag ringde moa och hon kom jag slängde på mig kläderna som jag noga hade bestämt att jag skulle ha. Sen kutade vi till tåget där stod alla andra och sa att vi skulle köpa biljetter. Så jag tog en hundralapp och tryckte in den i maskinen. Jag hörde ett klirande ljud alla skrattade jag fick 70st enkronor jippi min jacka blev tung...

Väl på tåget så tog mandie fram en kam och hårspray.

Fatta att jag va nervös eller alla bara typ det blir bättre sen, vi känner inte henne, någon kommer inte att få något ragg i kväll. När vi va framme så tittade ALLA på mig vi köpte biljetter till bion gick vi till McDonald's för att äta oss feta. Där satt en kines och inte tittade lite 

Utan stirrade inte lite häller fatta det va jobbigt. Sen gick vi till bion jag satte mig i mitten hahaha. När jag satte mig hörde jag röster nästan skrika neeeej haha, det va kul. mitt under filmen så sträckte jag lite på mig och gissa vad som hände jo det va någon som kastade en GODISBIT på mig! När filmen va slut så körde mamma hem oss till mig vi hade jätte mysigt efter ett tag så bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till moa för att hämta en film på vägen dit blev jag överaktiv konstigt nog. Jag ville springa en runda och typ gömma oss men det va ingen annan som ville de. När vi kom hem till oss igen och började titta så somnade jag men va ju tvungen att gå upp när alla skulle hem det va inte lätt att reda ut mitt hår dagen efter.  


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, ni verkar ha haft skoj! ;)

2009-02-20 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0