åkt lite skidor :)

Det va fint väder i söndags så familjen tänkte att vi skulle åka lite skidor det gick faktiskt väldigt bra för alla det va bara en liten sak jag och Moa hade lämnat sidorna och bara väntade på pappa och min lillasyster vi såg två små mössor komma upp från backen när dom bara skulle ta av skidorna hörde jag ett skrik både jag och Moa och min lillebror började springa för att se vad som hade hänt. Jo tror ni inte då att min lillasyster också bröt armen (på sportlovet förra året så halkade mamma och bröt armen och kommer aldrig bli helt bra) och nu min lillasyster också. Så mamma bara lämnade av oss och körde till akuten nu är hon lite bättre men hon kan inte ta på sig själv. Så gissa vem som får göra det... jo JAG. Går väll bra nu på lovet men hur ska det gå i skolan sen då. Måste stiga upp vid 5eller något hur kommer jag orka det?     


Kommentarer
Postat av: Kasper

Naaaw, stackars Frida & hanna så klart

2009-02-21 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0